loading...
جهنم هیپ هاپ
علي بازدید : 1051 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)



[ اینترو ]

کسی از دست ِ این آروم و قرار نداره آخه تورو خدا یه نگاه به منه عملی بکنید
ببینین به من میاد با این گردن کلفت طرف شم
نه؟!
رضایت ِ شو بگیر واله مهمونی
خیلی ممنونم جناب سروان
خیلی ممون
نوکرم
خیلی ممنونی؟!
اگه ندادم این پاتم عین ِ اون پات کنن؟!!
حالا میبینیم ..
میبینیم ...
تو ببین منم میبینم !
ببین اصغر آقا اگه رضایت دادی دادی ...
اگه ندادی بازهمدیگه رو میبینیم 

[ ورس ِ 1 ]

آه
دیگه همه بکن همه گربه نر
هرروز مـُخا پوک شکما گنده تر
آخه گل پسرم تورو چه به گل پسرم
شدی سوژه خنده
کل ِ شهر
این روزا همه خوبن از زرنگا شدن
تو همه جمعا خالی ببندا پرن
همه تو ماشین دارن با ج... می لاسن
یا عشقش و دارن باش قصه می سازن
فرق دارم من از هر جهت با تو هر چند قدم میکنی کج تر راهتو
بخور ساندیس حرف ِ گوش و هـِیز میزنی
داف ِ بهت را نمیده میری بنز میخری
ما ایرانیم هنوز سلامت
شبا بیداریم و رپ میکنیم تلاوت
حقیقتارو میگیم و بد میشه حالت
انقدر دروغ شندیدی و شدی بد عادت

[ کروس ]

اَ اونام که امثال ِ تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتی ــَم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشتن واسم
امثال ِ تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتی ــَم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشتن واسم 

[ ورس ِ 2 ]

.... داره خفت میکنه به روت میاریم بهت برم میخوره
میدویی برسی به ما ولی نفس می بره
دو خط حرف ِ حق میزنم مخت ورم میکنه
لاتی ِ پــُرتم اثرات ِ الکله
مردنما ...
حضرات ِ عضله
خبره هام که باستانی کارن
به هردری بزنی یه داستانی دارن همش
سنگارو جای ِ زدن میچینم ِ شون دورم
کلی کفتار تو رام ِ میبینمشون پرن همه
واس اینکه جای ِ پامون خالی شه بگیرنت
صف وایستادن اینا جایزه بگیرن همه
ا َ اونام که حرفام و رک میزنم
شوک میدم به مخت تو سر ِ صبح
میپرم از جام
میگیرم چندتا کام ِ خوب
میشینم بد با حال ِ توپ
وا میکنم چشمامو
ضل میزنم به تهران 

[ کروس ]

امثال ِ تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتی ــَم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشتن واسم
امثال ِ تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتی ــَم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشتن واسم 

[ اوترو ]

بالاخره یه جور میشه دیگه
اونوقت من میدونم و تو و یه ضامن داره انقدی
جریان ِ دختر ِ ... رم رو میکنم
حالا خود دانی
آره داداش تصمیم ی تو بگیر

تهيه تكست : از وبلاگ جهنم هيپ هاپ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رپ،هیپ هاپ،دانلود جدیدترین موزیک رپ،دانلود رپ جدید،هیپ هاپ فارسی،رپ فارسی،رپصدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 32,931
  • بازدید کلی : 4,181,384