loading...
جهنم هیپ هاپ
s.i.n.a بازدید : 422 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (1)

 

تکست:


ورس 1

من خیس تر از این پلکام که نمیشه هیچ رقم / این وسط گیر کردم

من شدم یه آدمی که دیگه حرف نمیزنم / فقط میشنوم
دیگه انتظاری ندارم نه از طرفِ تو نه از هیچ طرف
فقط بدون روزایی که نیستی خیلی سخت میگذره/ آره سخت میگذره...
من صبوری از بهر نبودم اصلن
هنوزم هستم/ هنوزم همون آدم کبودِ خستم
هنوزم همونم که بارون دارم برات
تو میکردیش داغون با رفتارات/ آسون با افکارات
اونم میشد آروم با اشعاراش درد اینه
از اون خسته ترام/ اونایی که زوجن با دست نشون میدن
فرد اینه (فردینه) ! ولی بسه مرام
حال نداری همه رو از سر باز کنی
بال نداری ولی میخوایی پرواز کنی
سر سخت بودی الان سر راست شدی
شکاک طوری که به نزدیک ترین کساتم وسواس شدی

کروس

کل شهر گشتم پای پیاده/ با پای پیاده
واسه گم شدن که اینجا راه زیاده / آره راه زیاده
من همه کوچه هارو رفتم
فهمیدم که ادما از سنگن
بعد این شبا داره روز میادش / میدونم روز میادش

ورس 2

آسمونو باس آبیش کرد/ مث ورقه که واسه پر کردن برعکس بغض که باید خالیش کرد
همیشه تو زندگی دیدی بازنده هایی که میگن این یکیو نمیشه کاریش کرد
تو از کدومایی/ تنبلایی که نه جنگیده می بازنو/ میکنن ماس مالیش بعد...
میکنی هوس جاد هراس گهگاهی که سِنتوری تو بام فراز
نه میگی چِته نه میخوایی درد دل کنی نکنه تیریپته/ نمیخوایی اخمو ول کنی
تا نیاد کسی/قدیما نشه تکرار
عشق تو این مسیر به زورم نشه امداد 
جوون کالبدم از درون که سالخوردم
هرچی دوویدم نرسیدم!من کال مردم
آدما از کنارم راحت رد میشدن/منم زخمی شدم مار خوردم افعی شدم
فهمیدم از این به بعد هر چی شد من 
احساساتمو از آدمای این شهر مخفی کنم

کروس

کل شهر گشتم پای پیاده/ با پای پیاده
واسه گم شدن که اینجا راه زیاده / آره راه زیاده
من همه کوچه هارو رفتم
فهمیدم که ادما از سنگن
بعد این شبا داره روز میادش / میدونم روز میادش

 

تهيه تكست از : وبلاگ جهنم هيپ هاپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی فهیمی در تاریخ 1393/05/09 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبایی دارین لطفا به من هم سر بزنید
و در صورتی که خوشتون بیاد عضو بشین ضمنا من به چند دوست برای مدیریت بخشهای مختلف تالارگفتمان نیاز دارم
اگه دوست داشته باشین پیام بذارین تا همکاریمونو شروع کنیم شما میتونین قسمتی از همین مطالب وکارهاتونو1 بخش تالار ما به اشتراک بگذارید تا دیگر دوستان نیز استفاده کنند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
رپ،هیپ هاپ،دانلود جدیدترین موزیک رپ،دانلود رپ جدید،هیپ هاپ فارسی،رپ فارسی،رپصدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 33,094
  • بازدید کلی : 4,181,547