loading...
جهنم هیپ هاپ
علي بازدید : 1307 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)



[ورس1 اژدر]
میپرسی چطورم من؟ ردُ زدم چتو ردّم   /   فکر کنم من به تو اصلا
ربطی نداره تو فقط یاد بگیر فلو ازم   /   یه پوک از وید تو پیپ بزنی که میکنی دکور عوض
با اینکه یه گول عقب موندم جلو ترن   /   دادن یخوردم رد و من فِس و لشم
با یه فلو خفن میکُ چک کنم بعد
مخ تیلید شه بت ، بگم رک تریپه به   /   یه فورد بِج میخوره ، کوک تریپ شه که
زمینُ خاص میبینی ، باج میگیری   /   باز میشینی ، تاس میریزی ، فاز میگیری
فیریکی باز میرینی ، تی ری دی داش میبینی
همه چیو نزدِ بالاییم ، فک کن یکمی بزنیم   /   از زمین میپریم ، یه سری بزنیم به ماه
ما پایِ کاریم ، همیشه Highیم   /   نداریم کاری به فازی که داری تا میتابیم ، بازی دستِ ماست
رپِ فارس اگه پرده داشت   /   جرش میدادیم عینِ بندِ ناف
از ما میشد بچه دار ، بله داش..

[ورس2 ریپ رپ]
من یه قاتلِ بلفترم ، دارم باطن مثه سگ   /   میخوام فاصله بشه کم بینِ منو اونکه سالمه بعدِ رد
میخواد ف*ک بده بهتم که تو ببینی یه قالبِ تکستِ گنگ
این "یــه چـیــزه عجـیــب" مثه شیرِ   /   اگه کسی جلوش وایسته که دیگه فیتیله پیچِ
اه... میخندیم به لیریکسِ چیپِت ما   /   عین گل میپیچیمت بی لباس
یه روز فیلمِ ما ، میره سینما   /   به اسم رپ فارسُ لیدراش
چون من رئیس قبیلۀ رپم ، قویترین کشورم   /   شبیه خلیفۀ عرب قدرت دارم
ولی دنبالِ کَش ، دوباره لش   /   با خودکارِ لعنتیمُ کلاهِ کپ و لق میشه لولای فَک
که بگه فیکِ لیبیلت   /   همش منتظری بت یه جـ*ده لنگ بده
جی افِتم تش بشه نصفِ سنِته   /   رابطۀ عمیقتونم 2 ماه یه بار س*س تِله
آه.. تازه میری میگی عشقته ، هَه


[کروس]
بوم باکس انی میده جر تهرانُ ، چون هیپ هاپ کاریه که مثله مارو
تو این قضیه ، ندیده کسی که رقیبِ   /   کارا عجیبِ قریبِ ، همیشه همینِ
انی میده جر ، انی میده جر
انی میده جر ، انی میده جر ، انی میده جر ، انی میده جر
بوم باکس  انی میده جر ، انی میده جر تهرانُ


[ورس3 اژدر]
5شنبه شب لش تر از جمعه ها ظهر   /   شدن غنچه ها گل ، همش سرفه تا صبح
بدون تو این بازی در میاریم شرتِ پاتو   /   اونقدی شدیم که ریز میبینیم گندِهاشو
دنباله ویدُ حَشتینُ برف بازی   /   میخوای بگی لشی ولی چیپ و الافین
ما واس گرم شدن کلت اینجا لیکور هم داریم   /  وقتی Highیم بالاییم با رایم ، میکنم بازی دست ما نیــ
وقتی چیکا داف و باربی ، زیپا باز و آنتیک   /   مثه پرستاران خوب میکنن بیمارارو با وید
میان شکُ تند میکنن ، پیک و پر میخورن   /   هیزُ رول میکنن ، هی جلوم میدوَنن
منم مخم پره بر عکس کمرم   /   این جـ*ده ها که میبینیشون همش به چپَمن ، دولا چنگ میزنن
منم انگار که رهبر اورکستم   /   ولی ت*مام هم نیـ اصن.. نه

[ورس4 ریپ رپ]
من همه جام ، شاید با یه کایت رو ماه   /   بده 3تا شات تو بار ، با 3تا لاین کوکا
شایدم تو اتوبان باشه پام رو گاز   /   به جا اینکه لش باشم با یه پایپ تو وان
به بالاییم میگم F*ck you Boss ، میکوبم آس رو شاه   /   با رایم تو کار ، باز طوفان ، راه میندازم زیرِ خاک
"توپاک" حال کنهُ ، عکسم نمیزارم تو فیسبوک با یه داف رو پام
ببین « ریپ رپ » یه لشیه که
بیخیال بزا لطیفه شه   /   هی نریزه دقیقه به دقیقه بِت
وقتی میره رِی بَن رو فیس و کِیکم تو فر تو   /   شمشک خوبه پا shake that جوجه
تا زیرِ هدبندم ال اس دی بره   /   هِنِسی یه پیک ، بزنم دیگه انرژی بهم
میده یه طوری که من ، داشته باشم ایدولوژی رپُ   /   چیزی که نسبت به من کمِ پرستیژته
..Yeah


[کروس]
« BOOMBAX » انی میده جر تهرانُ ، چون هیپ هاپ کاریه که مثله مارو
تو این قضیه ، ندیده کسی که رقیبِ   /   کارا عجیبِ قریبِ ، همیشه همینِ
انی میده جر ، انی میده جر
انی میده جر ، انی میده جر ، انی میده جر ، انی میده جر
« BOOMBAX » انی میده جر ، انی میده جر تهرانُ


[اوترو ،  اژدر]
ببین.. این کار فقط واسه جوجه ها بود
اونام که فک میکنن خیلی گنده ان الکی واسه ماها قد قد نکنن

تهيه تكست : از وبلاگ جهنم هيپ هاپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رپ،هیپ هاپ،دانلود جدیدترین موزیک رپ،دانلود رپ جدید،هیپ هاپ فارسی،رپ فارسی،رپصدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 453
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 91
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 895
  • بازدید ماه : 895
  • بازدید سال : 33,073
  • بازدید کلی : 4,181,526